Megérkeztek…

2021. december 02. 16:51 - Roald Amundsen

20211202_163757-a.jpgJeeeee… végre megjött a futár, beállított két hatalmas dobozzal. Be se fér az ajtón, hol fogom én ezt a sok mindent elhelyezni… Lázas izgalommal álltam neki feltépni a dobozokat… Wowww…

Az Occre már november elején beharangozta, hogy november végén nagy Black Friday akciók lesznek, de még nem árulták el, hogy mit és mennyire fognak leértékelni. Sánta barátommal már ezen hír hallatára teljesen bezsongtunk, már előre nézegettük, hogy miket rendelnénk, és reménykedtünk, hogy amikre vágyunk, azokat nagymértékben leértékelik majd. Amit mindketten kinéztünk, és nagyon ráizgultunk, az a Santísima Trinidad négy ütegsoros, elsőosztályú sorhajó egy keresztmetszeti szelvénye volt. Vadul elkezdtük nézegetni a neten a képeket, valamint találtam egy nagyon jó kis youtube video sorozatot, ahol egy emberke éppen ezt a modellt építi, még csak kb. a modell felénél jár, de már a 39. videónál.

Izgatottan vártuk a 25.-e reggelt, mikor végre lehullt a lepel az Occre Black Friday akciókról. A Santísima Trinidad metszetet sajnos csak 15%-kal értékelték le, de arra már annyira ráizgultunk, hogy olyat muszáj volt rendelni egyet-egyet mindkettőnknek. Tovább kutakodtunk az akciók között, 60%-kal két modellt értékeltek le a spanyol Esmeralda háromárbocos szkúnert és az amerikai zászló alatt hajózó Dos Amigos két árbocos klippert. Ezért az árért ezt a két hajót nem tudtuk otthagyni. Az én választásom az Esmeralda-ra esett, több okból is, először is háromárbocos, valamint mivel nem vagyok oda az amerikai dolgokért, egyértelműen szimpatikusabb volt egy európai, jelen esetben spanyol hajó egy amerikainál. Sánta barátom viszont a Dos Amigos-t választotta, azon egyszerű oknál fogva, mert azon van ágyú, míg az Esmeralda-n nincs. Ugyan a Dos Amigos-on is csak egy ágyú van, az is a saját árbocát tudja csak ellőni. Így legalább nem ugyanolyan hajót építünk.

Sánta barátom kitalálta, hogy vegyünk közösen egy nagy hajót, amit közösen építenénk. Ez már egy régi ideája, és régóta rágja ezért a fülemet, én egy kicsit még ódzkodom ettől a közös építéstől. Most azzal sikerült leszerelnem, hogy az igazán nagy és drága hajókat most nem nagyon értékelték le, meg különben is a jövőévi Black Friday-re is kell hagynunk valamit.

20211202_164055-a.jpgSánta barátom ezután észrevette, hogy több villamost 50%-kal leértékeltek, ezt látva teljesen a villamosok megszállottja lett. Úgy is mondhatnám, hogy a villamosok teljesen felvillanyozták, amit nem csodálok, végtére is mindketten villamosmérnökök vagyunk. „Apu a villamosmérnök az, aki a villamost vezeti?” Annyira bezsongott, hogy rögtön rendelt is három villamost egy barcelonait, egy madridit és egy lisszabonit, az első kettőt 50%, míg az utóbbit 25% kedvezménnyel árulták most az akció keretében. Sánta barátom villamos mániája rám is át ragadt, de én beértem egy berlini villamossal, bár azt csak 15%-kal értékelték le.

Végül a rendelést még megtoldottam egy három darabos csiszolófa készlettel is, mely egy normál egyenes, egy hajlékony és egy íves csiszolófát tartalmaz. Ennek két okai is volt, egyrészt Sánta barátomnak nincs csiszolófája, és mindig az enyémet használja, és persze mindig akkor, mikor nekem is kellene, másrészt a Gjøa fartőkéjének a csiszolása óta ácsingóztam egy íves csiszolófára, mellyel az ilyen íveket könnyen lehet csiszolni.

Na de nézzük csak megjött minden?
1 db Dos Amigos Sánta barátomnak… pipa
1 db Esmeralda nekem… pipa
2 db Santísima Trinidad szelvény 1 Sánta barátomnak és 1 nekem… pipa
3 db villamos (barcelonai, madridi, lisszaboni) Sánta barátomnak… pipa
1 db berlini villamos nekem… pipa
1 db csiszolófa készlet… pipa

Szuper, úgy látszik minden megvan… jeeeee

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajogyartoutca.blog.hu/api/trackback/id/tr616771674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sánta Kalóz 2021.12.02. 19:48:07

Jeeeeeeeeeeeee!!!! Megyeeeeeeeek!!!!
süti beállítások módosítása