Peregrine 8. nap

2021. május 19. 15:19 - Sánta Kalóz

img_1614.jpegÚjra Hajógyátó utca, újra irány a Bázis! Sajnos emlékeim nem homályosodtak el, így pontosan tudom, hogy ma a második palánkréteg következik. Szerencsére és nagy meglepetésemre mégsem emlékeztem túl jól, hiszen nem fejeztem még be az első palánkréteg tetejét. Hosszasan tanulmányoztam az útmutató helyett kapott lepedőnyi rajzot, még Roald barátom tanácsát is kikértem, hogy vajon hogy is gondolhatták ezt. Nem jöttem rá, de hajóépítő társam tanácsát megfogadva "nézd a végleges rajzot" elv alapján kigondoltam, hogy mit is kezdjek a palánkozásom tetejével. A palánk anyagból kell hegyesszögű háromszögeket vágnom. Forgatgattam az anyagot, végül Roald megunta és a kis multiplex-el levágta nekem. Igaz a rossz oldalát, de ez nem vont le semmit a sikeréből.

 

img_1615.jpegAz eredmény meglepően jó lett. Leszámítva persze, hogy nem szép. Na de majd a vaníliafagyi segít rajta, ugyanis úgy döntöttem, hogy a felső sorokra is folyékony fát fogok kenni. Előtte viszont még meg kell csiszolnom a ferdén beragasztott ablakaimat. Milyen jó, hogy precízen lefestettem az összeset. 

 

 


20210516_133053_1.jpgTanulva a múltkori fagyikészítésből, igyekeztem nem túl vastagon felvinni a folyékony fát. Amíg száradt a folyékony fa addig Roald barátom zseniális 3D nyomtatási képességeinek köszönhetően a kinyomtatott figurákat szabadítottam meg a támaszoktól ami a műgyanta alapú nyomtatás elengedhetetlen része. De ezt majd egy másik bejegyzésben...
Miután megszárad a folyékony fa végre újra csiszolhatok majd egy picit. Sajnos már semmi sem áll az utamba, hogy a következő alkalommal újra palánkozhassak...

img_1616.jpeg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajogyartoutca.blog.hu/api/trackback/id/tr6516564518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roald Amundsen 2021.05.19. 16:58:00

Hol fa hajó ez már? Lassan több rajta a műfa, mint az igazi :D

Sánta Kalóz 2021.05.27. 07:52:13

Hát megkentem rendesen na.
süti beállítások módosítása