Míg az ablak és ajtó üveg PC lemezeire és az ajtó kilincsek réz drótjaira várok, mégiscsak haladni kellene az építéssel, így úgy határoztam, hogy elkezdem a nyitott peronok padlólécezését. Az építési útmutató szerint a peron padló lemezére előbb fel kellene ragasztani a vezetőállás szekrényeit és kezelő szerveit, valamint a villamos orrburkolatát, lefesteni őket és csak utána jönnének a peronok padlólécei. Ez számomra nem tűnik logikusnak, szerintem összeállítva sokkal nehezebb lenne belécezni és lefesteni is. így inkább úgy határoztam, hogy előbb felragasztom a padlóléceket, lefestem őket, és csak utána ragasztom fel a vezetőállás szekrényeit, kezelőit és a villamos orr burkolatát.
Először a rétegelt lemezből kivágtam a nyitott peronok 36-os padlólemezeit, megcsiszoltam őket, majd szép sorban elkezdtem felragasztani a 44-es számú 3 mm x 1 mm-es padlóléceket. Itt is az utastér padlólécezésénél már jól bevált módszert alkalmaztam, miszerint a felragasztandó padlólécek közé, az 1 mm-es térközök kialakítására, élire állított padlóléceket használtam távtartónak. miután végeztem mindkét peron padlólécezésével, megcsiszoltam őket, majd jöhetett a festés. A festésnél is az utastér padlófestésénél használt technikát alkalmaztam, előbb kis ecsettel lefestettem Vallejo 70990 világosszürkével az egész padlót, utána higítottabb festékkel átfestettem a tökéletesebb fedés végett.
Már a lécezéskor, a festés előtt feltűnt, hogy a padlólemezből, a későbbi 66-os merevítő borda és ütköző rögzítő pozicionálásához kivágott lyukat a padlólécezés nem takarja el, de akkor túlléptem ezen a problémán. A festés közben azonban újból szembesültem vele, hogy ezzel kezdeni kellene valamit. Belepróbáltam, a 66-os merevítő nem ér fel teljesen, így úgy döntöttem, hogy a Gjøa készletből származó, megmaradó, vékony, borító fa lécből méretre vágott darabbal befoltozom a lyukat. Utána ezt a foltot is lefestettem.
Kellő száradás után az utastér padlójához hasonlóan, nagyon felhígított Vallejo 70950 fekete festéket folyattam a lécek közötti vájatokba a kosz imitálására, majd Vallejo 70989 Sky Grey festékkel szárazecseteltem a padlóléceket. A peron védettebb sarkainál, ahol nincs akkora kopás kitéve, ott fekete festékkel koszoltam.