Sitty-sutty megszabadítottam a fóliázástól. A gyári doboz akkora, mint egy aktatáska, és úgy is néz ki a fekete fülével, mely az egyszerű cipelés mellet a doboz lezárását is szolgálja. A doboz grafikájában semmi különöst nem találok, kicsit régimódi, de nem is ezért vettem meg.
Nézzük meg belül mit találunk. Kinyitva az alábbi kép fogadott:
A hajó kisméretű fa és fém alkatrészeit, valamint a kötélzethez szükséges cérnákat tematikusan kilenc kis tasakba szortírozták, valamint van három nagyobb tasak is mely a vitorlákat, néhány nagyobb fa alkatrészt és réz huzalokat tartalmaz. Ezen kívül két nagyobb lézervágott fatábla is található a készletben, az egyik a hajó gerincét és bordázatát, a másik a fedélzetét és annak különböző felépítmény alkatrészeit tartalmazza. Van még három köteg különböző fafajtájú, méretű és vastagságú falécekből a palánkozáshoz valamint a fedélzet és a felépítmények fedéséhez, ezen kívül egy köteg különböző hosszúságú és átmérőjű rúd az árbócoknak és baumfáknak, valamint egy kisebb falap a tartóállvány elkészítéséhez. A készlethez tartozik még egy közel 100 oldalas, színes fényképekkel illusztrált építési útmutató, mely 47 lépésben vezeti végig a bátor jelentkezőt – aki még nem tudja mire vállalkozott – a makett építésén, valamint egy nagyjából A1-es tervrajz a hajóról.
A készlet mellé a gyártó egy kis ajándék szerszámkészletet is csomagolt, mely egy kis méretű fogóból, egy ívelt hegyű csipeszből, egy kis lapos reszelőből, egy szikéből hat különböző fajtájú cserélhető pengekészlettel, valamint egy csiszolópapír-befogóból áll.
Mindent kipakolva alig fért el az asztalon:
Mondanom se kell, hogy rögtön elküldtem a készletről a fényképeket a barátomnak viberen, hogy cukkoljam, hogy az én hajóm már megjött, az övé meg még sehol sincs.