Berlini villamos 11. – az ajtók üvegezése

2022. május 11. 20:50 - Roald Amundsen

20220428_190013-a.jpgA berlini villamos korábbi ablak üvegezésnél már bevált 0,75 mm-es átlátszó PC lapokat használtam az ajtók üvegezésére is. Felmértem, majd filccel felrajzoltam a PC lemez védőfóliájára az ablaküveg méreteket, ezután ollóval kivágtam őket. Vágás után pontos méretre csiszoltam az „üvegeket”, hogy szépen passzentosan üljenek az ajtók ablakkereteiben. Most is az ablaküvegezésnél már kipróbált és bevetett, a Gjøa vékony, 0,5 mm-es borító léc maradékaiból és ragasztószalagból eszkábált távtartó lemezkét, valamint a Faller 170494 speciális ragasztót használtam az üvegek pozicionálásához és a beragasztásukhoz. Az üvegezésnél nagyon kellett ügyelnem, hogy nehogy megsérüljenek a drótból hajlított és festett kilincsek. Az osztott üveges ajtók miatt a négy ajtóba összesen hat üveget kellett szépen sorban kiszabnom, méretre csiszolnom és beragasztanom, egy darabig elszórakoztam velük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajogyartoutca.blog.hu/api/trackback/id/tr5317829471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása