Peregrine 2. nap

2021. április 06. 20:14 - Sánta Kalóz

Végre eljött a második nap is! Sikeres szerszámrendelésen vagyok túl és megérkezett a palánkhajlító is.

Gyakorlatilag ez volt ez egyetlen pozitív dolog a mai napon. A mai napon a palánkozásig szerettem volna eljutni. Nem jutottam el. Hosszasan tanulmányoztam az összeszerelési "útmutatót", mikor is rájöttem, hogy a 18-as alkatrészt előbb kellett volna felragasztanom mint a 15-ös számút... Az "útmutató" olyan könnyen kezelhető A1-es méretű, hogy inkább felragasztottam Roald barátom falára. 

Nos legalább megnézzük, hogy a Gorilla faragasztó mennyire erős. Spiler alert: nagyon. 
Sikerült leszednem a felső fedélzetet tartó gerendákat, így bő egy óra múlva gyakorlatilag rosszabbul álltam mint múlthéten. Roald rengeteget segített a röhögésével és az "én megmondtam, hogy Gjøa-t vegyél Te is" felkiáltásaival. Nem baj, legalább a jókedv megvolt, ha már a lendület alábbhagyott. Mérgelődés és meglepődés egyszerre lett úrrá rajtam, mikor konstatáltam, hogy nem törtem el a gerendákat. Ezeket legalább nem kell újra legyártani, s miután a helyükre raktam a fedélzetet, pici csiszolás után újra visszaragasztottam a gerendáimat. Nos lassan eltelt három óra és ennyit sikerült haladnom:

Soknak nem sok, de legalább nem adtam fel az első nehézségnél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajogyartoutca.blog.hu/api/trackback/id/tr7216492362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása