Peregrine 7. nap

2021. május 11. 07:59 - Sánta Kalóz

img_1554.jpegA mai építés pontosan úgy telt ahogyan azt elképzeltem mikor Roald barátom belerángatott a hajóépítésbe. Vagy én rángattam bele Őt. Ez most mindegy, hisz kár azon vitatkozni, hogy ki ölt meg kit, a lényeg, hogy teljes kikapcsolódással és feltöltéssel telt az újabb nap a Bázison. Sokat nem haladtam, a legutóbbi napon elkezdett - kis ablakok közé faragjunk be két és fél palánkot - műveletet folytattam. 

 

img_1556.jpeg

A múltkor elég jó módszert dolgoztam ki, így nem is variáltam sokat, csak tettem a dolgomat. Az eredmény helyenként már-már meglepően jó lett. Gyakorlatilag eseménytelenül telt az építés, nyugalmamat is csak Roald barátom támadásai szakították meg. Ugyanis eljött a nap, hogy a Gólyából is kikerülnek a szögek, majd jöhet a hajó csiszolása. Igen ám, de a Gólya palánkja - talán mert csak egy rétegű - jóval keményebb fából van mint a Peregrine, így Roald igencsak megszenvedett a kihúzásukkal és több figyelmeztető lövést is leadott rám. Békés felfedezőhajó mi?! Roald esküdözött, hogy ez nem számít hadüzenetnek, nem tudom, hogy mit gondoljak, mert legalább 10-15 szöget lőtt ki a Gólya. Szerencse, hogy állandó munkavédelmi felszerelésem a védőszemüveg.img_1557.jpeg

img_1558.jpegKülön öröm volt az ablakok teteje és a felső palánk közé befaragni a kis darabokat. Hát igen, itt látszik a rutintalanság, jobban kellett volna figyelnem a felső palánk ívére, mert a középső ablakokra nem simul rá kellően. Még jó, hogy két réteg palánkom lesz, így ezeket a hibákat majd akkor eltűntetem. Vagy nem. Vagy újakat hozok létre, amik csúnyábbak. Majd kiderül valamelyik következő napon. Természetesen lesz még mit csiszolnom a következő réteg palánk előtt, meg valahogy az ablakokat is síkba kéne mozgatnom, igaz még kerül rájuk keret is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajogyartoutca.blog.hu/api/trackback/id/tr816528820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása